loading...
اموزش تمام برنامه های کامپیتر
مهدی روزه دار بازدید : 124 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

شرکت لنوو اعلام کرد که تبلت جدیدش در ماه اکتبر به بازار خواهد آمد.

شرکت لنوو تصمیم گرفته است تا به شرکت مایکروسافت اجازه استفاده انحصاری از ویندوز ۸ را ندهد و از همین رو اعلام کرده است که تبلت جدیدش که تحت ویندوز ۸ پرو کار می‌کند در ماه اکتبر روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

این تبلت جدید ThinkPad Tablet 2 نام داشته و احتمال دارد در روز ۲۶ اکتبر فروشش آغاز شود، روزی که مایکروسافت قصد دارد تا فروش تبلت Surface را اغاز کند.

اطلاعات اندک منتشر شده درخصوص تبلت جدید لنوو از آن حکایت دارد که این تبلت همچون تبلت Surface مایکروسافت از صفحه کلید جداشونده برخوردار خواهد بود که به طور جداگانه به فروش خواهد رفت. در همین حال گفته شده است که این تبلت جدید از صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی، ضخامت ۹٫۸ میلیمتری و وزن کمتر از ۱٫۳ پوندی برخوردار خواهد بود.

جستجوهای ورودی:

اموزش تبلت سامسونگ+ نحوه استفاده از تبلت+ شرکت‌های آموزش تبلت+ تپ لت ویندوزی جدید در بازار+ بازار الکترونیک تبلت+ اموزش تبلیت+ اموزش تبلتا+ اموزش تبل ت+ آموزش تبلت و اندروید+ آموزش تب لت+ آموختن تبلت+

مهدی روزه دار بازدید : 149 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

مدتی است که با عرضه گوشی Galaxy Note محصول شرکت سامسونگ، مرز بین تبلت و گوشی‌های هوشمند از بین رفته است به نحوی که ستون نویسان و بلاگرها واژه جدید Phablet (فابلت! که از ترکیب دو واژه گوشی و تبلت ایجاد شده) را خلق کرده و به فرهنگ‌های لغت هدیه داده‌اند.


مدتی است که با عرضه گوشی Galaxy Note محصول شرکت سامسونگ، مرز بین تبلت و گوشی‌های هوشمند از بین رفته است به نحوی که ستون نویسان و بلاگرها واژه جدید Phablet (فابلت! که از ترکیب دو واژه گوشی و تبلت ایجاد شده) را خلق کرده و به فرهنگ‌های لغت هدیه داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری طالاعات برسام و به نقل از ZoomIT، حال تبلت ۲۲ اینچی View Sonic که پدیده‌ای مابین مانیتور و تبلت است، می‌تواند بار دیگر تمام معادلات را بر هم بزند.

شاید بسیاری فکر کنند که یک تبلت ۲۲ اینچی بیشتر یک تلویزیون LCD جیبی یا یک مانیتور قدیمی تغییر شکل یافته است. اما نه، این یک تبلت غول پیکر است! شاید بهتر است بگوییم از این به بعد مرز بین صفحه نمایش و تبلت‌ها در حال تغییر و تحولی شگرف است.

همانطور که می‌دانید چندی پیش مایکروسافت نیز از تبلت ۸۰ اینچی با سیستم‌عامل ویندوز ۸ خبر داده بود.

کارشناسان امر پیش‌بینی می‌کنند در نمایشگاه Computex که قرار است به زودی در کشور تایوان برگزار شود، شرکت ویوسونیک این تبلت بزرگ جثه‌ی خود که عضوی جدید از خانواده محصولات Touch Connect این شرکت است را عرضه خواهد کرد.

تبلت – مانیتور ۲۲ اینچ ویوسونیک مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۴.۰ خواهد بود اما هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی، پردازنده و مخصوصا پردازنده گرافیکی (GPU) آن در دسترس نیست.

ویوسونیک این تبلت را «یک تبلت هوشمند تجاری» نامیده که نه تنها می‌توان از آن برای مصارف تجاری بهره برد، بلکه کاربردهای گوناگونی در زمینه‌های مختلف خواهد داشت.

گرچه با توجه به ابعاد بزرگی که دارد، میزان پویایی و مانور حرکتی آن به نسبت تبلت‌های معمول کمتر است.

مهدی روزه دار بازدید : 139 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

به تازگی اعلام شده است که شرکت ویوسونیک در حال برنامه ریزی برای رونمایی و عرضه تبلتی ۱۰ اینچی با ویندوز ۸ در سه ماهه دوم سال میلادی جاری میباشد .


آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که منتظر عرضه و ورود ویندوز ۸ به دنیای تبلت ها می باشید ؟اگر جواب شما مثبت است خبر خوبی برای شما داریم !

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از pcwar، به تازگی اعلام شده است که شرکت ویوسونیک در حال برنامه ریزی برای رونمایی و عرضه تبلتی ۱۰ اینچی با ویندوز ۸ در سه ماهه دوم سال میلادی جاری میباشد .

نکته جالب این خبر این است که ویوسونیک در حالی اعلام کرده تبلت ویندوز ۸ خود را در سه ماهه دوم وارد بازار میکند که ماکروسافت قبلا اعلام کرده بود ویندوز ۸ این شرکت در سه ماهه سوم آماده و رونمایی خواهد شد.

نکته جالب دیگر اینجاست که این خبر توسط مدیر مارکتینگ ویوسونیک در آسیای مرکزی اعلام شده است.

حدس ما این است که ویوسونیک در مرحله اول تبلت خود را با ویندوز ۷ رونمایی و عرضه کند و سپس با ورود ویندوز ۸, آپدیت به ویندوز ۸ را برای تبلت خود عرضه نماید.

مهدی روزه دار بازدید : 131 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)
فرض کنید که یک فایل Word در اختیار دارید و قصد دارید از این فایل Word، یک فایل PowerPoint تهیه کنید. برای این کار چه خواهید کرد؟ بایستی بدانید یکی از قابلیت‌هایی که از نسخه ۲۰۰۷ به بالای مجموعه‌ی آفیس وجود دارد، امکان تبدیل مستقیم فایل‌های Word به PowerPoint است. در این ترفند به نحوه انجام این کار می‌ پردازیم.

Microsoft Word 2007

در قدم اول بر روی دکمه Office در بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید.

در منوی باز شده بر روی دکمه Word Options کلیک نمایید.

در پنجره باز شده، از قسمت سمت چپ، Customize را انتخاب نمایید.

اکنون از منوی Choose commands from گزینه Commands Not In The Ribbon را انتخاب نمایید.

سپس از لیست پایین آن گزینه Send to Microsoft PowerPoint را یافته و آن را انتخاب کرده و بر روی دکمه Add کلیک کنید تا این گزینه به لیست مقابل منتقل شود.

در نهایت بر روی دکمه OK کلیک کنید.

حال آیکن گزینه Send to Microsoft PowerPoint در نوار Quick Access قرار خواهد گرفت. این نوار در بالاترین قسمت برنامه در سمت چپ صفحه قرار دارد.

اکنون کافی است فایل Word مورد نظر خود را فراخوانی کرده و با کلیک بر روی این گزینه فایل را مستقیماً وارد محیط PowerPoint کنید.

آموزش تبدیل کردن فایل‌ های Word به PowerPoint


Microsoft Word 2010

ابتدا به تب File بروید. بر روی Options کلیک نمایید. در پنجره باز شده، از قسمت سمت چپ، Quick Access Toolbar را انتخاب نمایید.


اکنون از منوی Choose commands from گزینه Commands Not In The Ribbon را انتخاب نمایید.
سپس از لیست پایین آن گزینه Send to Microsoft PowerPoint را یافته و آن را انتخاب کرده و بر روی دکمه Add کلیک کنید تا این گزینه به لیست مقابل منتقل شود.
در نهایت بر روی دکمه OK کلیک کنید.

حال آیکن گزینه Send to Microsoft PowerPoint در نوار ابزار Quick Access قرار خواهد گرفت.
این نوار در بالاترین قسمت برنامه در سمت چپ صفحه قرار دارد.

اکنون کافی است فایل Word مورد نظر خود را فراخوانی کرده و با کلیک بر روی این گزینه فایل را مستقیماً وارد محیط PowerPoint کنید.
دقت کنید متونی که در نرم‌افزار Word فرمت Heading 1 داشته باشند، در محیط Powerpoint تبدیل به تیتر اسلاید خواهند شد.
مهدی روزه دار بازدید : 115 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (0)
 

ميليون تقاضا براي ارزانترين تبلت جهان

ارزان‌ترين تبلت جهان در هند 1.4 ميليون سفارش خريد دريافت کرد.
به گزارش ايسنا، يک مقام هندي گفت: از دو هفته پيش که فروش آنلاين ارزان‌ترين تبلت جهان در هند آغاز شد، تاکنون براي اين محصول 1.4 ميليون سفارش خريد دريافت شده است.
پيش خريد آنلاين "آکاش" با بهاي دو هزار 500 روپيه (52 دلار سنگاپور) از روز 14 دسامبر سال گذشته ميلادي آغاز شد و اين در حالي بود که اين محصول به‌عنوان ارزان ‌قيمت‌ترين تبلت جهان دو ماه پيش از آن در هند رونمايي شده بود.
يک سخنگوي شرکت داتاويند به‌عنوان توليدکننده اين تبلت جديد در بيانيه‌اي اعلام کرد: چنين استقبالي از سوي مردم هند ما را غافلگير کرده است.
وي تصريح کرد: ما در حال حاضر در حال دريافت سفارش براي محصول ارتقاء يافته با نام "Ubislate" هستيم که زمان تحويل آن ماه مارس امسال تعيين شده است.
او افزود: براي توليد اين محصول ما سه کارخانه جديد در سال 2012 احداث خواهيم کرد و انتظار مي‌رود ماهانه در اين کارخانه‌ها 75 هزار تبلت توليد شود.

مهدی روزه دار بازدید : 126 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

اگر شما هم مشتاق هستید بدانید که داغ ترین دستگاه های ویدوز 8 و ویندوز RT در حال حاضر در کل دنیا کدام ها هستند، AdDuplex توانسته است پاسخی برای شما پیدا کند.
AdDuplex یک شبکه تبلیغاتی برای توسعه دهندگان ویندوز است که اخیرا در گزارشی اعلام کرده است : تبلت Surface RT کمپانی مایکروسافت محبوب ترین ( و البته تنها ) دستگاهی است که با سیستم عامل ویندوزRT/8 تجهیز شده است و 11 درصد از سهم فروش ویندوز 8 را به خود اختصاص داده است. اگرچه تعداد کل تبلت های Surface که به تولید رسیده هنوز یک راز است ولی تحلیلگران اشاره کرده اند که فروش Surface در فروشگاه های حداقل در روزهای اول بسیار قوی بوده است. مدل 499 دلاری این دستگاه ظرف یک هفته به فروش رسید.










باید اشاره کرد که مدیر ارشد مایکروسافت، استیو بالمر، در همین هفته اعلام کرده بود که برای فروش تبلت Surface بسیار متغیر است. این کمپانی راه های دسترسی به تبلت Surface را بسیار محدود کرده است و تنها از طریق تعداد کمی از فروشگاه های آنلاین خود آن را عرضه می کند. اما در بین نوت بوک های ویندوز 8، لپ تاپ Pavilion g6 کمپانی HP با دو درصد سهم در رده دوم و مدل دیگر این کمپانی به نام نوت بوک HP Pavilion dv6 در جایگاه سوم قرار گرفته است.

 

مهدی روزه دار بازدید : 137 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

 

Micro-Star international یا همان کمپانی یکی از شرکت کنندگان قدرتمند در نمایشگاه بین المللی کامپیوتکس در تایپه بود که یکی از رده بالاترین نوت بوک هایبه نام GX60 را معرفی نمود. اکنون بعد از گذشت 5 ماه از برگزاری نمایشگاه ، کمپانی تایوانی MSI اعلام کرده است که در همین هفته صادرات این نوت بوک سری Game را آغاز خواهد کرد.

 









GX60 آخرین نسخه از قدرتمندترین های سری G کمپانی MSI یک انتخاب ایده آل برای خوره های لپ تاپ های سری Game است که به دنبال بالاترین عملکرد ممکن هستند. چرا که این دستگاه با جدیدترین تراشه های کمپانی AMD مجهز شده است. AMD در رقابت با شرکت اینتل که نوید عرضه ی نسل جدید تراشه های را داده است، تازه ترین معماری در APU های خود را با نام Trinity عرضه کرد و تراشه ی به کار برده شده در نوت بوک GX60 نیز از همین سری مدل Trinity AMD A10-4600M می باشد که 4 هسته را با سرعت 2.3 تا 3.2 گیگاهرتز با هم ترکیب میکند.









مدیر فروش MSI USA نتیجه ی استفاده از آخرین تراشه AMD در این نوت بوک را عملکرد استثنایی می داند که منجر به یک تجربه بازی بی نظیر خواهد شد.
همچنین باید گفت که ضخامت این نوت بوک 4.5 سانتی متر است و یک صفحه نمایش ضد انعکاس 15.6 اینچی دارد که رزولوشن آن نیز Full HD است. و اما کارت گرافیک این نوت بوک AMD Radeon HD 7970M است که 2 گیگابایت VRAM از نوع GDDR5 به طور اختصاصی برای آن در نظر گرفته شده است و همچنین امکان پشتیبانی از تکنولوژی Eyefinity کمپاین AMD را فراهم می کند. این تکنولوژی صفحه نمایش نوت بوک را به صورت هم زمان روی 6 مانیتور دیگر نمایش می دهد.
 










بنا به گفته ی MSI، نوت بوک فوق قدرتمند GX60 با سیستم عامل ویندوز 8 نسخه 64 بیتی مجهز شده است و وزنش نیز تنها 3.49 کیلوگرم است. کیبورد جزیره ای سری استیل، اسپیکرهای استریویی به همراه ساب ووفر از جمله مشخصات برجسته این دستگاه هستند. قیمت پیشنهادی MSI برای GX60 در حدود 1.300 دلار می باشد.
سایر مشخصات فنی عبارتند از:
3 پورت USB 3.0
5in1 media card reader slot
HDMI 1.4 interface
720p web camera
تاریخ ثبت خبر : 1391/08/24
مهدی روزه دار بازدید : 140 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)
هند ادعا کرد ارزان ترين تبلت دنيا را ساخته است.
 
ارزان ترين تبلت دنيا به بازار آمد+عکس
به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، هند نسخه جديد آکاش ۲ را که آن را ارزان ترين تبلت دنيا مي داند وارد بازار کرد.
اين تبلت که براي استفاده دانش آموزان ساخته شده و ۴۰ دلار قيمت دارد، پردازشگر سريعتر، عمر باتري بيشتر و قابليت برنامه ريزي بيشتري نيبت به نسخه قبلي خود دارد.
دولت هند معتقد است که با عرضه اين تبلتف دانش آموزان بيشتر به تحقيق روي آورند اما تاکنون ودارس بسيار کمي شاهد عرضه اين تبلت بوده اند و هم اينک تنها ۲۰ مدرسه پيش دانشگاهي از آن برخوردار هستند.
مهدی روزه دار بازدید : 131 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (3)

 

 

همان‌ طور که می‌دانید نرم‌افزارهای مختلفی برای تست سلامت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم وجود دارند. اما بسیاری از کاربران از این موضوع بی‌‌اطلاع‌اند که در ویندوز 7 ابزاری برای گرفتن گزارش از سلامت سیستم وجود دارد که به وسیله‌ی آن وضعیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سیستم و ویندوز اسکن شده و نتیجه در قالب یک گزارش‌گیری کامل همراه با ذکر جزئیات و مشکلات موجود نمایش داده می‌شود. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

 

گرفتن اطلاعات سلامت کامپیوتر در ویندوز 7

بدین منظور :


ابتدا بر روی دکمه‌ی Start کلیک کنید. سپس عبارت زیر را در قسمت جستجو وارد کرده و Enter بزنید :

perfmon /report

خواهید دید که پنجره‌ی Resource And Performance Monitor باز شده و اسکن سیستم آغاز می‌شود. عملیات گزارش‌گیری حدود 1 دقیقه طول می‌کشد.سپس گزارش‌ سلامت سیستم آماده شده و به صورت تفصیلی نمایش داده می‌شود.

در صورتی که بر روی ویندوز خود آنتی‌ویروس نصب کرده‌اید،‌ اما در گزارش‌گیری درج شده است که آنتی‌ ویروس نصب نیست، این موضوع به باگی که در ویندوز 7 وجود دارد مرتبط است. شرکت مایکروسافت برای حل این مشکل به‌روزرسانی ارائه کرده است که می‌توانید آن را دریافت کرده و نصب کنید :


عینک پلیس مدل S8182


عینـــک پلیس مدل S8182عينك فوق اسپرت با طراحي بی نظیرجدیدترین و پرفروش ترين مدل عينك كمپاني پليسفقط چند قدم با جذابيت فاصله داريداین عینک با شماره سریال اصلی (حک شده روی عینک) همراه باکیف و دستمال اورجینال عرضه میشود

روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه


 

مهدی روزه دار بازدید : 167 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)
سعی کنید از دکمه Reset یا کلید Power روی کیس رایانه برای خاموش کردن یا راه‌اندازی مجدد سیستم استفاده نکنید. معمولاً اغلب خریداران رایانه در همان هفته اول خرید، مجبور میشوند برای تعمیر یا رفع عیب آن مجدداً به فروشنده مراجعه کنند، باید گفت که نکاتی وجود دارد که می‌تواند برای رفع این مشکلات مؤثر باشد.
 
وقتی رایانه کاربر روشن است، هرگز نباید برق آن را قطع کند، چرا که ممکن است موجب آسیب دیدن قطعات سیستم یا ایجاد خرابی در سیستم‌عامل ویندوز شود و همچنین کاربر باید همواره از نصب بودن برنامه ضدویروس مطمئن باشد و سعی کند حداقل هر هفته آنتی‌ویروس خود را به‌روز کند.

هرگز از دکمه Reset یا Power کیس استفاده نکنید

 
از قرار دادن بلندگوهای رایانه در کنار مانیتور خودداری کنید، چرا که خاصیت مغناطیسی بلندگوها ممکن است در عملکرد مانیتور اختلال ایجاد کند و نکته حائز اهمیت دیگر این است که از پاک کردن فایل‌هایی که کاربر آگاهی کامل از محتوا و هدف آن ندارد، خودداری کنید؛ درایوهای C و D در اغلب رایانه‌ها حاوی برنامه‌های اصلی سیستم‌اند و پاک کردن پوشه یا فایل‌های ناشناس از آنها، ممکن است موجب آسیب به ویندوز شود. برنامه‌هایی که کاربر کاربردشان را نمی‌داند نصب نکنید، نصب بی‌مورد برنامه‌ها موجب کند شدن سرعت سیستم و حتی ممکن است موجب خرابی ویندوز شود.

در صورتی که نرم‌افزار ضدویروس از نصب برنامه‌ای جلوگیری کرد، کاربر نباید سعی کند با بستن ضدویروس برنامه را نصب کند و بدیهی است که ممکن است در اینگونه موارد برنامه مورد نظر ویروسی باشد. درصورتی که ولتاژ برق ضعیف است یا نوسان دارد، کاربر باید حتماً از یک محافظ رایانه مناسب استفاده کند، چراکه نوسانات ولتاژ برق بیشترین صدمه را به سیستم‌های الکترونیکی وارد میکنند.


قهوه ساز فوری یک نفره


با دستگاه چای ساز و قهوه جوش همراه همیشه و در همه جا یک چای یا قهوه داغ در کنار شماست… با سیستم بی نظیر عایق برای جلوگیری از هدر رفتن گرما بدون دادن طعم خاص در طولانی مدت دستگاهی که فقط در عرض ۲۰ ثانیه چای یا قهوه را آماده میکند… برای اولین بار در ایران .

روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه



گردنبند Like


گردنبند Like جدیدترین و پر طرفدارین گردنبند عرضه شده در سال 2012، بهترين هديه به طرفداران شبكه هاي اجتماعي. با طراحی تحسين بر انگيز و ظرافت خيره كننده. برای اولین بار در ایران...

روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه



پک اورجینال آندورید 2012


جـموعه نرم افـزاري انــدرويد 2012مجمـوعه جديد و كامل نرم افزار ها و بازي هاي آندرويد سال 2012100 % اورجينال + دفترچه راهنماي فـارسي تـمامي نرم افزار ها

روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه



ساعت ck رنگ مشکی


ساعت مچی طرح ck رنگ مشکی ویژه خانم های خوش سلیقه يك ساعت فوق العاده شيك و جديد و متفاوت که جذابیت را چندین برابر می کند بهترین و متفاوت ترین هدیه را شما بدهید طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت همه را حیرت زده خواهد کرد از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب عرضه میگردد

روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه



بطري آب جادويي


شما كافيست در اين بطري فوق العاده زيبا و سبك، آب و يا نوشيدني سرد ديگري را بريزيد تا اين بطري نوشيدني شما را بدون اينكه كوچكترين تغييري در طعم آن بدهد كاملا سرد نگاه دارد. بطري جادويي قابليت سرد نگاه داشتن نوشيدني شما را تا 24 ساعت دارد. اين بطري نيز داراي يك قلاب مي باشد كه ميتوانيد آن را به لباس، كيف، ساك ورزشي و يا ... به راحتي آويزان نماييد تا در حمل آن هيچ مشكلي نداشته باشيد.

روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه



تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 1,227
  • بازدید کلی : 85,142
  • کدهای اختصاصی
    هرمز دانلود